Elke week kijken we met spanning uit naar het dagboek van Roos. Wat super fijn dat haar zwangerschap nu zo goed verloopt. Vandaag lazen we dat er 7 ( en misschien wel 8!) Pups in haar buik zitten. Verwen haar maar lekker en geef Roos een dikke kroel van ons. We blijven het dagboek zeker volgen en hopen dat we over een aantal weken een telefoontje krijgen.
Lieve groetjes, van Peter en Matty