Proficiat met het tweede nestje wat geboren is maar dat ging helaas dus niet helemaal op de natuurlijke weg. En heel jammer dat 1 van de reutjes het niet gered heeft. Liefs voor de mamma honden en hun kleintjes ,veel succes en plezier met ze groter laten groeien , hartelijke groet uit Stellenbosch ,
Zuid Afrika, Ron en Marion