Hallo!
Ow wat genieten wij van onze Guus. We roepen zo vaak “we boffen met hem” . Een geweldige reu uit de combi Tjik en Maui.
Rustig, sociaal, atletisch , sterk , gezond , mega knap en de liefste lobbes die je kan bedenken. Oké oké , met af en toe bananen in zijn oren ?.
Ik zag er het nieuw nestje wederom van deze combi wordt. Dat worden op zeker weer veel lieve droom pups! Gaan de nieuwe baasjes heel gelukkig mee worden.
En dan Heavy , dat is toch ook zo’n prachtige hond hè .. worden ongetwijfeld ook ontzettend knappe en lieve blonde pups.. met een voordeel : in het donker zie je ze een stuk beter dan de bruine pups hahaha
Geniet er allemaal maar van!
Groetjes Helen