Lieve Nouk!! Wat een heftige bevalling, met een ritje dierenarts erbij. Maar wat heb je het goed gedaan. Laat je maar flink verwennen door Jacqueline en Anton!!! En geniet van je mooie puppy's!!! Wat een super mooie kindjes heb je op de wereld gezet.