marion
uit
heemskerk
schreef op februari 4, 2021
om
9:50 am
goedemorgen,
Al een klein jaar sta ik ingeschreven via mijn dochter Zoƫ uit Ijmuiden.:)
Jullie hebben al een paar x met haar contact gehad.groetjes
Beheerdersantwoord van: capsecdivbeheer
Ah... Nu valt het kwartje.... Welkom op onze site Marion!