Ik kijk iedere week uit naar de berichtjes over Nouk. Zo fijn om te lezen. Een prachtige buik heeft ze en wat heerlijk dat ze zo aanhankelijk is. Succes bij de echo. Ik weet niet of ik deze x de gelukkige zal zijn en in aanmerking kom voor een kleintje van Nouk,maar ik hoop dat bij de echo sterke hartjes te horen zijn.Succes met de verzorging van Nouk!