Wat super leuk om te zien hoe jullie ons op de hoogte houden op deze manier. Elke dag kijken we met spanning en veel plezier naar de ontwikkelingen. De foto's en filmpjes zijn erg leuk gedaan.
Hopelijk gaat alles goed met Nouk en zit er van Nouk één voor ons tussen.
Geniet van de leuke pups en succes uiteraard.
Groetjes,
Hugo & Gitte