Wow die Tjik wat een verschil met foto 1?
En wat is het toch leuk dat jullie de dagboeken zo bijhouden, petje af daarvoor!
Ik heb heb hem al zover ie nu is in het pup foto album geplakt ( via Albelli) super leuk !
Morgen de foto... mega nieuwsgierig hoeveel pups ze draagt .