Sabine
uit Eindhoven schreef op september 23, 2020 om 8:26 pm
Wat een schatjes zijn het toch. En al het dubbele van hun geboortegewicht, wat doen ze het goed. Wat groeien ze hard. Het filmpje van het nagels knippen zo cute. Zo leuk om alles zo te volgen.