Spannend!!!! Vanochtend lazen we dat gisteren de temp van Roos is gedaald en dus binnen 24 uur gaat bevallen......Ik kijk bijna om het uur of er geen bericht op de tel staat dat Roos is bevallen. Heel erg veel succes met de bevalling en hopelijk is het voor Roos niet te zwaar......